Inzenden Tv-format

We verwelkomen je graag als cliënt van TV-FORMAT, we bieden je een plaats op de website met jouw Tv-format, de publicatie zorgt voor exposure. Nu je op deze pagina bent beland, gaan we ervan uit dat je de Algemene voorwaarden hebt doorlopen, je een keus hebt gemaakt om over te gaan tot publicatie van je Tv-format. De publicatie op de website maakt het mogelijk dat de wereld inzicht krijgt in jouw vernieuwende televisieprogramma ideeën. Onder de bezoekers van TV-FORMAT zitten uiteraard vertegenwoordigers van televisiezenders en televisieproductiemaatschappijen dat is nou net de doelgroep waar we op mikken.

*

Als je een Tv-format naar ons toe mailt, ontvang je een bevestiging mail van ontvangst met in de bijlage de Algemene voorwaarden en een Overeenkomst, lees beide goed door! In de Overeenkomst staat de datum en tijd aangeven, wanneer TV-FORMAT jouw Tv-format via de mail heeft ontvangen. Dit is zeer belangrijk voor jou, omdat wij daardoor zorgen dat de TV-format die we ontvangen, van jou blijft. Lees de Overeenkomst goed door, ben je het eens, dan parafeer je de eerste bladzijdes, en onderteken je het laatste blad van de overeenkomst. Dit doe je hetzelfde met de tweede set. (in 2-voud opgemaakt) 1 set stuur je per post naar TV-FORMAT (op elke pagina staat onder in het postadres). De geparafeerd en ondertekende overeenkomst, moet via de post naar TV-FORMAT worden opgestuurd, gebruik maken van de scan en mailen is niet toegestaan. De ondertekening geeft tevens aan dat je het ook eens bent met de Algemene voorwaarden. Als TV-FORMAT het ondertekende ontvangen heeft, en we hebben de betaling ontvangen, gaan we over tot publicatie en beschouwen we je als cliënt. Mocht je het niet eens zijn met de Overeenkomst, ook prima, geeft dit dan aan via een mail, na ontvangst van de afwijzing, wensen we je alle succes in de toekomst met het realiseren van jou Tv-format.

**

We geven uiteraard geen garanties maar we bieden een mogelijkheid.

De publicatie op TV-FORMAT kan wellicht resulteren dat een partij uit de doelgroep contact met ons opneemt en informeren naar jouw Tv-format. TV-FORMAT legt de geïnteresseerde partij ook een overeenkomst voor, als deze partij akkoord gaat met de overeenkomst en ondertekend, gaat TV-FORMAT over naar de volgende stap, het in contact brengen van onze cliënt met geïnteresseerde partij.

***

Alleen een vertegenwoordiger(s) van een rechtspersoon kan interesse tonen in een gepubliceerde Tv-format. Mocht het ervan komen, voert de cliënt zelf geheel zelfstandig de onderhandelingen, het is tenslotte jouw Tv-format en jij bepaalt. Als een akkoord volgt, maakt TV-FORMAT deel uit van de Overeenkomst, dit is niet meer dan rechtvaardig, het is immers door dit platform TV-FORMAT dat partijen tot elkaar zijn gebracht.

Wat zijn de kosten

Wat zijn de kosten om als cliënt te publiceren op TV-FORMAT.

TV-FORMAT berekend kosten voor de werkzaamheden voor het plaatsen en publiceren van een Tv-format op de site. Voor een  bedrag van € 79,95 inclusief Btw, voor 12 maanden, (24 maanden is een optie) publiceren we jouw Tv-format op de site. Mocht je een aantal Tv-formats voor publicatie willen aanbieden, zal je voor elke Tv-format een nieuwe overeenkomst moeten ondertekenen met de daar aan verbonden kosten van publicatie. Mocht er een Overeenkomst tot stand komen tussen onze cliënt en geïnteresseerde partij, dan deelt TV-FORMAT 5% mee is de winst van beide partijen.

TV-FORMAT geeft je de kans op succes!

*Lees de Algemene voorwaarden

Prijzen per jaar

Publicatie Tv-formats

Prijs incl. Btw

12 maanden

1x Tv-format publiceren

€ 79,95 per jaar

24 maanden

1x Tv-format publiceren

€ 119,95 per jaar

*Ten name van Chard R.F.

ING Bank

NL35 INGB 0006 0523 51

*TV-FORMAT kan door economische omstandigheden in de toekomst de prijs aanpassen.

Voor publicatie op de site maken we geen gebruik van lidmaatschap of dergelijke, gewoon helder!

Als de 12 maanden (of 24 maanden) zijn verstreken, ontvang je een mail waarin we vragen of je nog gebruik wil maken van publicatie, om voor 12 maanden te verlengen, dan is het aan jou om aan te geven wat je wil. Bij geen reactie binnen 4 weken na de datum van de ontvangen mail van TV-FORMAT, gaan we ervan uit dat je geen gebruik meer wil maken van de publicatie op TV-FORMAT. De ondertekende Overeenkomst blijft wel rechtsgeldig, 5-jaar vanaf de datum van ondertekening.

*Lees de Algemene voorwaarden

Tv-format bedacht, dit is je kans!

Jouw Tv-format hier op de site, mail!

TV-FORMAT, misschien de weg naar succes, we zijn op de hoogte dat de entertainmentsector, vertegenwoordigers van Tv-zenders en televisieproductiemaatschappijen, de site bezoeken.

unsplash